Técnico de Helpdesk (m/f)

QiBit

Descrição da oferta:

We are looking for a Helpdesk Technician to join the team of our client – a reference company in the Consumer sector.

What will be your main tasks and responsibilities?

  • Provide informatic support to several areas of the company;
  • Solve any occurrences regarding informatic equipment and/or software problems;
  • Ensure the good functionality of the company’s infrastructure;
  • Manage accounts, creating e-mail accounts, permissions and access levels, shared branches and printers.

What is required from you?

  • ­An academic background in Informatics;
  • At least 2 years of experience in a similar role;
  • Experience with direct and remote user contact;
  • Knowledge of System Administration will be valued;
  • Knowledge of IPs, Networks, Virtualization and Active Directory;
  • Knowledge of Hardware;
  • Experience with Contact Center support environments is a plus;
  • Good communication skills, interpersonal relationships;
  • Fluent in English (both written and spoken).

Sounds like you? Send us your CV and let’s talk!

Os candidatos interessados, em cumprimento do definido no Regulamento (UE) 2016/679 (RGPD), são convidados a ler a política de privacidade em https://pt.gigroup.com.

Parte da Gi Group Holding, a Gi Group reconhece e respeita a diversidade das pessoas e acredita que proporcionar igualdade de oportunidades, através de processos justos com base na meritocracia e competência profissional, valorizar a diversidade de semelhanças e diferenças que criam a singularidade de cada pessoa e promover uma cultura de inclusão eliminando fatores que desencorajam ou dificultam o acesso, a permanência e o crescimento no mundo do trabalho é fundamental para o seu sucesso. Conheça as nossas Políticas Globais de Alto Nível em https://www.gigroupholding.com/portugal/compromisso-social/.