Descrição da oferta:

Sumário do Funçao

Responsável pela realização de auditorias de sistemas, processos, produtos ou de conformidade com os requisitos de acreditação nas instalações dos clientes.

Descrição da Função

Na dependência do Diretor de Operações do Organismo de Certificação da TÜV Rheinland Portugal, as principais funções a desempenhar serão:

  • Realização de auditorias de certificação de acordo com as normas ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, TISAX e IATF de acordo com os requisitos de acreditação e procedimentos internos aplicáveis.
  • Assegurar o correto desenvolvimento das auditorias, prestando serviço e orientação aos nossos clientes.
  • Gestão atempada de ficheiros de auditoria nas nossas aplicações corporativas.
  • Realização de revisões técnicas dos arquivos de auditoria de nossa equipe de auditores de acordo com critérios técnicos e prazos.
  • Realizar a supervisão e formação de competências de outros auditores.
  • Planear, preparar e realizar auditorias de acordo com os requisitos de acreditação.
  • Elaboração de documentação associada ao processo de auditoria como por exemplo (notas de auditoria e relatórios de auditoria, etc.)
  • Explicar as conclusões da auditoria e recomendar soluções à entidade auditada.

Requisitos do cargo:

  • Formação Universitária, com pelo menos 5 anos de experiência profissional, no prazo de 2 anos de estar relacionado com a Qualidade, o Ambiente e a Segurança em Saúde Ocupacional.
  • Formação complementar em Gestão da Qualidade, Ambiente e Segurança e Sistemas de Gestão da Saúde do Trabalho.
  • Para a ISO 45001, valoriza-se a qualificação como Técnico Superior em SST pelo ACT.
  • Será muito valorizado já estar qualificado como Auditor por outro Organismo de Certificação Acreditado por um Organismo de Acreditação reconhecido
  • Ser um Auditor qualificado em outras normas de certificação (por exemplo: ISO 50001, ISO 27001 etc.)
  • Idiomas: Português e Inglês.
  • Disponibilidade para viajar.
  • Carta de condução

O que podemos oferecer-lhe?

Emprego estável com contrato permanente

Pacote salarial negociável

Ambiente internacional e utilização quotidiana de línguas estrangeiras

Benefits

Experienced and international teams

While welcoming new talents is what keeps us in motion, we are equally proud of the number of long-term colleagues. Let your personal experience meet our multicultural TÜV Rheinland insights to accomplish jointly!

Employee training and development

We live by "Precisely right" as the core of our company DNA. Constantly growing with one another and learning from each other is hence a self-evident feature to us!

Flexible working hours

Balancing your private and professional life isn't always easy: Family matters, personal needs, traffic or simply one’s very own energy cycle – Our flexible working hours support your style!

Positive working atmosphere

Isn't it tempting to work for an established, meaningful corporation with a rich tradition? Here's the even better news: We also want work to be fun!

Employee events

Building. Memories. Together. Various employee events are awaiting you!

Additional Information

Show all Hide all

Location

Avenida da Quinta Grande, 53 - 9A Alfragide

2610-156 Amadora

Company

As an international services group, we want to create a working environment in which all our employees feel secure and comfortable - an environment in which they enjoy giving their best with commitment. The key to this lies in an open, respectful cooperation across all countries, cultures and lifestyles. After all, around 20,000 employees at 500 locations around the globe provide more than 2,500 services. The results of their work can be seen everywhere: in tested elevators or rides, on certified toys or technical equipment, in our consultations or training sessions. No matter where - our international teams have been setting standards in terms of safety, quality and efficiency for many years.

We value diversity - and take on responsibility

Our specialists appreciate this versatile portfolio, the exciting tasks and the value of their work for people, the environment and technology. And we value our specialists for their know-how and commitment, but also for their different personalities and careers. Combined with the professionalism and sense of responsibility of each individual, we create a culture of openness, growth and collegiality. We want to further strengthen this culture and consistently promote respect in our dealings with one another. Not only do we say that, we live that. We have committed ourselves to acting in accordance with the principles of the UN Global Compact initiative, to fighting corruption and to working for human rights, labour standards and environmental protection in our daily work. We are active in numerous networks and projects that stand for diversity and equality. In addition, we have developed a broad range of products and services that help to reconcile the professional and private worlds so that our employees can work in a healthy, motivated and optimal environment.